Eenvoudig (online) samenwerken, documenten delen en altijd de juiste informatie bij de hand. Waar je ook bent. Bespaar tijd, kosten en ga voor meer werkplezier: werk efficiënter met de Business & IT services van Ricoh.
Digitale factuurverwerking
Een eenduidig facturatieproces. Met meer inzicht, tegen lagere kosten. Ontdek het voordeel van digitale factuurverwerking.
Jouw printer- en softwarebeheer, volledig ontzorgd. Met de zekerheid van altijd werkende apparatuur en tevreden gebruikers. Bekijk onze Managed Print Services.
Optimaliseer je grafimediabedrijf of centrale repro, met software voor een efficiënte workflow en uitgebreid advies om alles uit je technologie te halen.
n deze onzekere tijden is het belangrijker dan ooit om je klanten aan je te blijven binden. We zijn er om je te helpen jouw bedrijf te versterken, aan te passen aan nieuwe manieren van werken.
Creatief én efficiënt: bijzonder drukwerk met een vijfde kleur
Drukkerij vol ambacht en karakter
De Haagse zeefdrukwerkplaats die ontwerper Thomas Klaui en graficus Steven van Bodegraven (bijnaam ‘Deef’) in 2008 begonnen, groeide in tien jaar tijd uit tot ‘De Kijm & Zonen’: een creatieve drukkerij met opdrachtgevers door het hele land. Beiden studeerden af aan de Koninklijke Academie van Beeldende Kunsten in Den Haag: “Daar raakten we in de ban van alle zeefdrukmogelijkheden.”
“We hadden de vijfkleuren machine van Ricoh wel al eerder gezien, maar dat was toen voor ons nog te hoog gegrepen. Het is goed dat we eerst toch wat kleiner van start zijn gegaan en er meer werk voor hebben. Nu kunnen we, ruim twee jaar later, met vertrouwen deze stap alsnog zetten.”
Steven van Bodegraven, De Kijm & Zonen
Business case
HuurMaat
Voor het huren van professioneel (bouw)materieel zoals machines, steigers en schaftwagens kan men in Leiden en in de rest van de Randstad terecht bij de 7 vestigingen van HuurMaat. Dit bedrijf, dat samen met Riool.NL en Barthen Verhuur onderdeel is van de Barthen groep, verwerkt jaarlijks ruim 16.000 huurcontracten en daaraan gerelateerde documenten als retourbonnen, facturen en ID-bewijzen. Martien de Graaf, verantwoordelijk voor inkoop, vlootbeheer en processen: “Administratief een behoorlijk arbeidsintensief proces, dat dankzij tussenkomst van het Ricoh Document Center Haaglanden veel gemakkelijker en sneller verloopt sinds de aanschaf van Ricoh’s oplossing voor het slim digitaal combineren en opslaan van alle verhuurdocumenten.”
“Het overnemen van gegevens kostte ons veel tijd. Bij 16.000 contracten per jaar zou dat ons veel tijdwinst opleveren. Ook hadden we naast versnelling van het verwerkingsproces behoefte aan uniformiteit qua print-/scanapparatuur en een eenvoudiger afdrukbeheer.”
Martien de Graaf, HuurMaat
Business case
Seaway Heavy Lifting
Offshore aannemer Seaway Heavy Lifting werkt wereldwijd aan het transporteren, installeren en verwijderen van offshore constructies in de wind-, olie- en gasindustrie. Jarenlang hebben zij een nauwe samenwerking met het Ricoh Document Center Haaglanden waarin zij samen snel kunnen schakelen in verschillende processen.
“Onze samenwerking is al heel lang van kracht. We kennen elkaar al meer dan zeven jaar en vanaf het moment dat Michael Witteman deze functie van Facility Manager overnam van zijn voorganger is het contact alleen maar hechter geworden.”
Michael Witteman, Seaway Heavy Lifting
Business & IT services: één aanspreekpunt
Van werken in de cloud tot volledige ontzorging van jouw printer- en softwarebeheer. Kies je voor een van onze Business & IT services? Dan kun je rekenen op uitgebreide service van onze experts en persoonlijk contact. Voor jou betekent dit: altijd één vast aanspreekpunt, waarbij je altijd terechtkunt met al je vragen
De voordelen van onze Business & IT services:
Flexibel, schaalbaar en op maat
Altijd één aanspreekpunt
Geen kapitaalinvesteringen nodig
Veilig en altijd up-to-date
Uitgebreide persoonlijke service
Meer informatie over Business & IT services
Ben je benieuwd naar de mogelijkheden en kansen van onze Business & IT services voor jouw organisatie? Ons team staat voor je klaar en helpt je graag met een advies op maat. Neem contact met ons op en laat je inspireren.
Schrijf je in voor onze nieuwsbrief vol inspiratie, inzichten en praktijkcases over de laatste trends in werk, met onderwerpen als digitaliseren, samenwerken en (professioneel) printen.
Bedankt voor je aanmelding. Je ontvangt de eerstvolgende nieuwsbrief in je mailbox.
De offerte is verstuurd. We nemen contact met je op!
Bel mij terug
We bellen je graag op een moment dat het jou uitkomt. Geef bij de opmerkingen aan wanneer je gebeld wilt worden en waar je vraag over gaat. Wij nemen vervolgens contact met je op wanneer je dat wenst.