071-402 00 19
eService
Officefood
Nieuwsbrief

Business & IT Services

Werk efficiënter met schaalbare IT-diensten

Eenvoudig (online) samenwerken, documenten delen en altijd de juiste informatie bij de hand. Waar je ook bent. Bespaar tijd, kosten en ga voor meer werkplezier: werk efficiënter met de Business & IT services van Ricoh.

 

Digitale factuurverwerking

Een eenduidig facturatieproces. Met meer inzicht, tegen lagere kosten. Ontdek het voordeel van digitale factuurverwerking.

Digitaal documentbeheer

Documenten slim archiveren, zodat je altijd en overal toegang hebt tot de juiste informatie. Je maakt het waar met digitaal documentbeheer.

Digitaal personeelsdossier

Een digitaal personeelsdossier is een goede oplossing om zowel de instroom, doorstroom als uitstroom van medewerkers efficiënt, veilig én conform AVG vast te leggen.

Digitale klantdossiers

Met digitale klantdossiers en de juiste klantdossier-software hebben salesprofessionals altijd en overal snel de meest actuele informatie bij de hand.

Logistieke documenten

Ontdek de voordelen van een document management systeem voor logistiek en verwerk documenten digitaal.

Managed Print Services

Jouw printer- en softwarebeheer, volledig ontzorgd. Met de zekerheid van altijd werkende apparatuur en tevreden gebruikers. Bekijk onze Managed Print Services.

Productieprint services

Optimaliseer je grafimediabedrijf of centrale repro, met software voor een efficiënte workflow en uitgebreid advies om alles uit je technologie te halen.

Samenwerken op afstand

In deze onzekere tijden is het belangrijker dan ooit om je klanten aan je te blijven binden. We zijn er om je te helpen jouw bedrijf te versterken, aan te passen aan nieuwe manieren van werken.
Business case

Pieter van Foreest

Pieter van Foreest bespaart 40% op reistijd dankzij effectief en soepel hybride vergaderen. Medewerkers werken veel op afstand met elkaar samen. Daarom besloot de organisatie de vergaderruimtes te moderniseren. Met geavanceerde apparatuur van Ricoh om soepel en effectief hybride te vergaderen. Zoals hoogwaardige schermen met uitmuntende beeld- en geluid.

Bekijk case

Business case

De Kijm & Zonen

De Haagse zeefdrukwerkplaats die ontwerper Thomas Klaui en graficus Steven van Bodegraven (bijnaam ‘Deef’) in 2008 begonnen, groeide in tien jaar tijd uit tot ‘De Kijm & Zonen’: een creatieve drukkerij met opdrachtgevers door het hele land. Lees hoe zij de Ricoh Pro C7200x inzetten om te voldoen aan de creatieve wensen dankzij de mogelijkheid om behalve wit ook vernis of fluorescerend roze en neon- geel als vijfde kleur te gebruiken.

Bekijk case

Business case

HuurMaat

HuurMaat verwerkt jaarlijks ruim 16.000 huurcontracten en daaraan gerelateerde documenten. Administratief is dit een behoorlijk arbeidsintensief proces. Door het digitaal samenvoegen van alle verhuurdocumenten bespaart Huurmaat tijd en kosten.

Bekijk case

Business case

Schouten Zekerheid

Schouten Zekerheid wil de cyberweerbaarheid van de organisatie en de security-awareness van medewerkers vergroten. Samen met Avantage, een Ricoh company, hebben ze maatregelen getroffen, risico's in kaart gebracht en trainingen gegeven.

Bekijk case

Business case

Seaway Heavy Lifting

Offshore aannemer Seaway Heavy Lifting werkt wereldwijd aan het transporteren, installeren en verwijderen van offshore constructies in de wind-, olie- en gasindustrie. Jarenlang hebben zij een nauwe samenwerking met het Ricoh Document Center Haaglanden waarin zij samen snel kunnen schakelen in verschillende processen.

Bekijk case

“Onze samenwerking is al heel lang van kracht. We kennen elkaar al meer dan zeven jaar en vanaf het moment dat Michael Witteman deze functie van Facility Manager overnam van zijn voorganger is het contact alleen maar hechter geworden.”

Michael Witteman, Seaway Heavy Lifting

Business case

Oceanco

Bij Oceanco worden superjachten op maat gebouwd, met een lengte tot maar liefst 140 meter. Daarbij wordt uitgegaan van de visie van de eigenaar over hoe het jacht eruit moet zien en welke beleving het moet creëren. ‘Het perfecte jacht kan alleen het perfecte jacht zijn als het perfect is voor de eigenaar, luidt het credo van de Nederlandse jachtbouwer, die de luxe jachten wereldwijd levert’. ‘Alleen dan kunnen we zeggen: gebouwd door Oceanco’. Om dat ultieme doel te bereiken, maakt Oceanco niet alleen gebruik van het eigen ontwerpteam, maar gaat de organisatie met meer dan 300 vaste medewerkers ook regelmatig in zee met internationaal vermaarde jachtontwerpers. Door Hollands vakmanschap te combineren met geavanceerde techniek en innovatieve ideeën staat Oceanco bij klanten te boek als betrouwbare en creatieve partner die klantgerichtheid in de praktijk demonstreert.

Bekijk case

“We hebben nu een stabiele IT-omgeving waarin mensen prettig werken en ook op andere plekken dan kantoor op dezelfde manier kunnen werken.”

Jaap Kouwenhoven, directeur Knowledge & Innovation

Business case

Pre Wonen

Pré Wonen had behoefte aan advies over de mogelijkheden om nieuwe werkplekken in te richten. Pré Wonen heeft uiteindelijk een compleet nieuwe en toekomstbestendige IT-omgeving in gebruik genomen van Avantage, een Ricoh Company.

Bekijk case

Business case

Versa Welzijn

Met zo’n 260 medewerkers en ruim 2000 vrijwilligers biedt Versa Welzijn maatschappelijke zorg in de Gooi- en Vechtstreek, Eemnes en Baarn. Versa Welzijn is op allerlei gebieden actief en werkt intensief samen met inwoners, wijkverenigingen en diverse andere organisaties op het gebied van wonen, onderwijs, zorg en maatschappelijke dienstverlening. De organisatie bestaat uit een groot aantal multidisciplinaire teams die samenwerken in de verschillende wijken. Deze teams bestaan uit diverse professionals met specialisaties op het gebied van maatschappelijk werk, buurtwerk, sociaaljuridische dienstverlening, kinderwerk en meer. Versa Welzijn participeert ook in lokale en regionale samenwerkingsverbanden rond bijvoorbeeld stedelijke vernieuwing, buurt en beheer, sociale activering en crisisopvang. Zo draagt Versa Welzijn bij aan een sterke en veilige samenleving. 

Bekijk case

“Voor ons was het van wezenlijk belang dat onze medewerkers op elke plek op elk gewenst moment van de dag ongestoord hun werk konden doen. Dat was – naast alle andere voordelen – een belangrijke reden dat Avantage de IT-omgeving naar de cloud heeft gebracht.”

Ben van der Swaluw, Coördinator Services

Business & IT services: één aanspreekpunt

Van werken in de cloud tot volledige ontzorging van jouw printer- en softwarebeheer. Kies je voor een van onze Business & IT services? Dan kun je rekenen op uitgebreide service van onze experts en persoonlijk contact. Voor jou betekent dit: altijd één vast aanspreekpunt, waarbij je altijd terechtkunt met al je vragen

De voordelen van onze Business & IT services:

  • Flexibel, schaalbaar en op maat
  • Altijd één aanspreekpunt
  • Geen kapitaalinvesteringen nodig
  • Veilig en altijd up-to-date
  • Uitgebreide persoonlijke service

Meer informatie over Business & IT services

Ben je benieuwd naar de mogelijkheden en kansen van onze Business & IT services voor jouw organisatie? Ons team staat voor je klaar en helpt je graag met een advies op maat. Neem contact met ons op en laat je inspireren.