Aangenaam, wij zijn Ricoh Document Center Haaglanden

De manier waarop we het liefste werken verandert. De ideale werkomgeving is flexibeler dan ooit. Medewerkers willen zelf kiezen waar en wanneer ze werken. Bij Ricoh Document Center Haaglanden begeleiden we je bij deze verandering. 

Richt je organisatie in op nieuwe, flexibelere manieren van werken. Zorg dat medewerkers altijd en overal bij de juiste informatie kunnen. En dat zij op afstand met elkaar kunnen communiceren en (samen)werken. Breng ook je IT-infrastructuur en werkplekken op orde, waarbij de veiligheid is gegarandeerd.  

Persoonlijke service

Hoe? Ons ervaren team staat voor je klaar. Je kunt bij ons terecht voor o.a. het optimaliseren van bedrijfsprocessen, het adopteren van hybride werken en het inrichten van een flexibele IT-infrastructuur. Veilig, efficiënt en duurzaam.

Lokale service, internationale slagkracht

Bij Ricoh Document Center Haaglanden combineren we onze kennis van de lokale markt en persoonlijke aanpak met de internationale slagkracht, het innovatievermogen en het uitgebreide servicenetwerk van Ricoh. Je hebt één aanspreekpunt en we inspireren je proactief met de kansen en mogelijkheden voor jouw organisatie

Van harte welkom in Noordwijk

Je vindt ons kantoor in Noordwijk. Centraal gelegen in het westen, vlakbij Leiden en Den Haag. Onze experts hebben hart voor de regio en kennen de kansen en uitdagingen. Reken op persoonlijk advies, korte lijnen en snelle vakkundige service.  

Lees ook meer over onze samenwerking met Avantage, IT-dienstverlener en sinds 2021 dochteronderneming van Ricoh. 

 

Kom kennismaken

Benieuwd naar de mogelijkheden om slimmer, efficiënter en flexibeler te werken voor jouw organisatie? Kom kennismaken en ontvang een vrijblijvend advies op maat. Neem contact met ons op via 071 402 00 19 of salessupport@rdchaaglanden.nl.