Moderne kantooromgeving voor hybride werken

Is jouw kantoor klaar voor hybride werken?

Hybride werken stelt nieuwe eisen aan je kantoor. Want die transformeert naar een ontmoetingsplek, waar medewerkers samenkomen om met collega’s te sparren, klanten te ontmoeten en binding te houden met de organisatie.

Indeling verschuift

Dit vraagt om een andere indeling. Vaste werkplekken maken plaats voor open ontmoetingsruimtes, stilteplekken en (video)vergaderruimtes. Dit alles uiteraard afgestemd op de rollen, functies en behoeften van je medewerkers. En op de manier waarop je het liefst wilt samenwerken met klanten.

Inzicht in het kantoorgebruik

Hoe richt je jouw kantooromgeving optimaal in? Dat begint bij inzicht. Met online werkplekbeheer reserveren medewerkers zelf een werkplek, een parkeerplaats of vergaderruimte. Je ziet dan welke plekken, ruimtes of verdiepingen wanneer worden gebruikt. Hierdoor kun je onderbouwde keuzes maken in de inrichting en huisvesting van je organisatie.  

Tegelijk zijn het aantal beschikbare werkplekken en ruimtes flexibel te managen. Zo houd je grip op de kantoorbezetting en zorg je dat er altijd voor iedereen ruimte is. 

Vergaderruimtes inrichten

Medewerkers verwachten op kantoor bovendien hoogwaardige apparatuur waarmee zij à la minute een (hybride) vergadering opstarten. Zonder ‘gedoe’ met inloggen en audio- en camera-instellingen. Een goede technische inrichting van je vergaderruimtes met plug & play-oplossingen is essentieel voor de productiviteit en het werkplezier. Net als standaardisatie van middelen en platforms zoals Microsoft Teams. Oplossingen om eenvoudig informatie te delen, horen daar ook bij.

Uitgifte en opbergen kantoorspullen

Denk tot slot ook na over praktische zaken, zoals de uitgifte en het opbergen van (kostbare) bruikleenmiddelen en kantoorspullen. Hoe regel je dit, als medewerkers steeds vaker op afstand werken? Oplossingen zoals smart lockers maken het mogelijk om dit geheel automatisch te coördineren. 

Webinar: Van vergadertafel naar online meeting(room)

Hoe kies je een toekomstbestendige oplossing voor videoconferencing, met deelnemers vanuit huis en op kantoor? In dit webinar ontdek je hoe Van Leeuwen Buizen een moderne werkomgeving heeft ingericht.


 

Oplossingen en services

  • Inrichting vergaderruimtes en werkplekken 
  • Digitale informatievoorziening op kantoor  
  • Op afstand beheer van AV-middelen 
  • Flexibele kantooropslag en geconnecteerde technologie 
  • Uitgifte van IT-middelen (smart lockers) 

We bieden eindeloze mogelijkheden om jouw kantoor slimmer en efficiënter in te zetten. Ben je klaar voor nieuwe manieren van werken? Vraag dan nu een gesprek aan om te zien hoe wij jou kunnen helpen en onze experts helpen jou op weg. 

Boek een Vraag-De-Expert-sessie